17 December 2011

0
Անեկդոտներ Ծրագրավորողների Մասին





Ծրագրավորողը փողոցում տեսնում է աղջկա`
-Բարև Ձեզ, Դուք e-mail ունեք?
-Ոչ, ինչու?
-Ափսոս, կարող էինք ծանոթանալ
        
                                ***
Ծրագրավորողը պատմում է ընկերոջը`
-Երեկ մտնում եմ տուն տեսնում եմ կինս սիրածի հետ անկողնումպառկած են ու մի տեսակ վրաս են նայում…Միանգամիցհասկացա, որ մի բան էն չի, վազեցի կոմպի մոտ տենամինտերնետի պասվորդը փոխել են:


                                 ***                          
Հանդիպում են 2 ծրագրավորող`
-Լսել եմ ամուսնացել ես?
-Հա
-Բա կնոջդ անունը ինչ ա?
-Կարի…. չէ Անահ…մի խոսքով ICQ#9876543210!


                                 ***
Անգլերենի դասին ուսուցչուհին հարցնում է`
-Ով գիդի անգլերեն այբուբենը? Ծրագրավորողի որդին`
-Ես
-Դե ասա
-Q, W, Е, R,Т, Y…

                                     ***              
Նստած են 2 սիս. ադմին ու տխուր նայում են մոնիտորին, ներս էմտնում երրորդը`
-Ես խի եք սենց տխուր?
-Երեկ գարեջուր էինք խմում ու պասվորդներն էինք փոխում:
    ***                                                                                                                           Ծրագրավորողը բժշկի մոտ`
-Բժիշկ օգնեք ինձ, ես օրեկան 18 ժամ անցկացնում եմ կոմպիդիմաց, արդեն չեմ դիմանում:
-Ոչինչ մենք Ձեզ կբուժենք!
-Ինչպես??
-Ալկոհոլով, ծխախոտով և աղջիկներով:


                                     ***
Երկու ծրագրաորող կոմպի դեմը նստաց վիրուս են սարքում ուարդեն համարյա վերջացնում են մեկել կոմպը թքումա մայրպլատայի վրա:



Հավանեցի՞ր, դե տեղեկացրու ընկերներիդ`
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Մեկնաբան.:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Մեկնաբանությունների մեջ վատ բառեր չօգտագործել

Ուրիշ կայքերում իմ բլոգից հղում ավելացնելիս "հղումը Vaheblog-ինն է" պարտադիր է: Սիրով Վահե Քալաշյան: